سلام خانما ی تبریزی بهترین بیمارستان کدومه ؟

۲۲ پاسخ

بین المللی ،شمس،

من بین المللی زایمان کردم خوب بودن ولی شمسم شنیدم میگن خوبه

من از بین المللی خیلی راضی بودم

امیرالمومنین /سزارین/اتاق خصوصی
به شدت راضی م از کادر ،رئیس بخش و خود بیمارستان و....

امیرالمومنین بی بروبرگرد

بهبود و شمس عالین از شمس واقعا من راضیم

دوستم بهبود بود عالی بود خودم ولیعصر معمولی

شهریار

بهبود عالیه

محلاتی سز شدم بی نهایت راضیم مخصوصا پرسنلش خیلی خوب یودن

بهبود فوق العاده هست از هر لحاظ

طالقانی بودم فقط تو بخش دو نفر زایمان کرده بودند و پرسنلش بیکار بودند

بهبود

بین المللی بودم خیلیییی راضی بودمم

بدون شک بهبود

من از شمس واقعا راضیم

شمس زایمان کردم خییییییلی راضی بودم

بهبود

۲۹ بهمن بودم فوق العاده راضیم

الغدیر هم ب لحاظ کادر هم قیمت هم تمیزی راحت بود برام

من بهبود زایمان کردم خیلی راضیم

نورنجات بودم خوشم نیومد

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلیل زندگیم مامان دلیل زندگیم هفته سی‌ام بارداری
مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری