۴ پاسخ

من مهدیه زایمان طبیعی کردم راضی هستم

من زایمان اولم بیمارستان فیاض بخش بود اون موقع ساختمونش قدیمی بود من خیلی راضی بودم زایمانم طبیعی بود همه ی کارکنان از پرستار گرفته تا دکتر نظافت چی همه شون مهربون و خوش اخلاق بودن الآنم باردارم انشالله به امید خدا همون میرم فیاض بخش

من شنیدم آیت الله کاشانی خوبه ولی به نظرم اگر طبیعی و بار اولته یه بیمارستان نیمه دولتی برو که راحت باشی

شریعتی خوبه، میلاد خوبه ، فیاض بخش ساختمان جدید خوبه ،
دستگاه هم همه چیز دارن

سوال های مرتبط

مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فینگی مامان فینگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلیل زندگیم مامان دلیل زندگیم هفته سی‌ام بارداری