دخترا
بعد سونو آنومالی....سونوی بعدی چندهفته هستش؟؟؟

۵ پاسخ

من چون عمل سرکلاژ کردم 15 روز ی بار سونو دادم برای طول سرویکس

ی ازمایش گلوکز اون وسطا داریا
سونو بعدی داپلر ۲۸ هفته

از ۲۹ تا ۳۴هفته سونو رشد داری

28هفته تا30هفته برای سنوی رشد
بعدشم سنوی آخر برای وضعیت جنین که ببینن بریچه یا نه

بستگی ب دکتر دارع اگ مشکلی نباشه معمولا۲۸هفته

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💕🎀 مامان دوقلوها💕🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فنچول مامان فنچول هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری