من چون عمل سرکلاژ کردم 15 روز ی بار سونو دادم برای طول سرویکس
ی ازمایش گلوکز اون وسطا داریا
سونو بعدی داپلر ۲۸ هفته
از ۲۹ تا ۳۴هفته سونو رشد داری
28هفته تا30هفته برای سنوی رشد
بعدشم سنوی آخر برای وضعیت جنین که ببینن بریچه یا نه
بستگی ب دکتر دارع اگ مشکلی نباشه معمولا۲۸هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.