کاش میدیدم ۳۸ هفته شدم🥺🥹🥹

۲۰ پاسخ

از هفته ۲۸ به بعد انگار تازه بارداری شروع میشه و هر روز سنگین تر از قبلی🥲منم دوست دارم روزام زودتر بگذره

ما که تازه نصفشو اومدیم چی بگیم🥲

اخ گفتی خواهر

آی گفتی

ای خواهرررر
ما هیییچ
ما منتظر
ما نگااااه

آی گفتیااااااا🤰

وای مننننم

کاش من الان به جای۱۲هفته۳۲هفته بودچرااینقددیرمیرن روزا

دقیقااااااااااااا☹️

همین که از دهه ۲۰ بارداری گذشتی شکر کن😂

من ۳۶ یا ۳۷ هفته ام راضی ام

من فک کنم چن ماهیه تو هفت ماه گیر کردم روزا اصلا نمی‌گذره 😐

وااای کاش میشد دیگه بزام نمیگذره که لامصب

دقیقا🥲

من همش میگم کی بشه ۳۰ هفته شم🤣

اتفاقا از ۳٫ خیلی دیر میگذره
من همش تو استرسم و روز ها نمی‌گذره

کاش میدیدم الان ۳۰ هفته شدم 🥲🥺

ایقد زود میگذره از ۳۰ به بعد

ماشاالله بیشتر راه رفتی چند هفته دیگه داری تموم میشه اینم😊

ای اره خستم

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهان و ماهلین مامان ماهان و ماهلین ۶ ماهگی