فقط هفت هفته و چند روز مونده 🥹🥺👼

۷ پاسخ

ان‌شاءالله بسلامتی زایمان کنی اصلا استرس نداشته باش نگران نباش من سر دخترم از زایمان طبیعی میترسیدم و دخترم منو خیلی دوست داشت تا لحظه آخر نچرخید و به پا بود منم با خیال راحت رفتم عمل کردم چون خواهرم قبل من عمل کرده بود همه چیز توضیح داد خیالم راحت بود
دیگه هرکسی یک نظری داره به نظر من سزارین خیلی بهتر از طبیعی هست

۲۰روز مونده🥺

اون چند روز اندازه ۹ماه میگذره 😂😂

انشالله اگه سزارین بشم 40 روز مونده

انشالله😍😍

من فقط یه شب مونده🥺🥺

ای خدا به سلامتی بغل بگیریش عزیزم😍❤

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۴ ماهگی