من پوست پسرم اتوپیک ینی الرژی پوستی که خیلی پوستش خشک میشه من کرم مرطوب کننده اتوپیک ایروکس گرفتم خیلی خوبه
کرم الوینا عالللیه
لوسیون و روغن بچه بزن ی دکتر پوست هم ببر شامپو مخصوص میده
پسرمن پوستش حالت خشکی اگزمایی بودبخاطرآلرژیش دکترمرطوب کننده ماتیلدابهش دادباشامپوش خوب بود
کرم فیروز خیلی خوبخ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.