۵ پاسخ

من پوست پسرم اتوپیک ینی الرژی پوستی که خیلی پوستش خشک میشه من کرم مرطوب کننده اتوپیک ایروکس گرفتم خیلی خوبه

کرم الوینا عالللیه

لوسیون و روغن بچه بزن ی دکتر پوست هم ببر شامپو مخصوص میده

پسرمن پوستش حالت خشکی اگزمایی بودبخاطرآلرژیش دکترمرطوب کننده ماتیلدابهش دادباشامپوش خوب بود

کرم فیروز خیلی خوبخ

سوال های مرتبط

مامان 🩵shahriyar💙 مامان 🩵shahriyar💙 ۲ سالگی