منم برا همین هنوز نگرفتم
ن بابا بگیر راحت کن خودتو اخ ک من راحت شدم.
چنان راحت شی
دقیقا چرا ناراحت؟
چرا هیچوقت معنی این احساس رو نفهمیدم چرا باید اخه ادم ناراحت باشه از شیر ندادن
من از روز اول بچم شیرخشک خورد یه ذره ام ناراحت نیستم الانم کلا شیرخشکش هم قطع شده چرا اخه باید ناراحت بود؟😳
منم همینطور بودم طبیعی میشه بعدش راحت میشی
یه پروسه ای که بایدطی بشه. اونم درست سرزمانش.
گاهی اوقات انقده یه مادرفشارروش هست که ازشیرگرفتن ناراحتی نداره.
شایدشماخیلی احساسی هستید
،درکت میکنم میدونم چقد ناراحتی،طبیعیه ،من تا سه روز اول کارم شده بود فقط گریه ،اصلا بهم ریخته بودم کلافه بودم همش طبیعیه بالاخره ی مرحله عبور از وابستگیه
وای منم ازالان قصه اونروزارومیخورم ک بخوام بچموازشیربگیرم واقعاعذاب وجدان میگیرم نمیدونم چرااااا
عزیزم منم سه هفته پیش از شیر گرفتم ، روز اول فقط کارم گریه بود تا پسرم میگفت جی جی ، اشکا هام میریخت . پسرم به شدت وابسته بود یعنی شب تا صبح ده بار بیدار میشد واسه شیر ،ولی خدا رو شکر الان راحت میخوابه . واقعا درخت میکنم جدای از اون بحث تغذیه ، شیر دادن یک پیوند عاطفی بین مادر و بچه است و واسه هر دو سخته چه بسا واسه مادر خیلی سخت تر هم باشه.
منی که شیر خشک دادم درک نمیکنم😁
2 _3روز گریه کردم و همسرم دلداریم داد بعدش منطقی شدم دیدم چقدر به نفعشه.
میگذره، گریه کن سبک میشی
منم امروز تاپیکم همین بود 🥲
الان وقته از شیرگرفتنه باز اون ناراحتیه هست ؟
پسر منم ۶ ماهگی نمیخورد حالم بد بود
ولی میگفتم مثلا کوچیکه باید بخوره فلان
فکر نمیکردم تواین سن هم باز ناراحتی پیش می اومد برا مادر
چرا ناراحتتتت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.