کشاله ی رانم خیلی درد میکنه استخونش چیکار کنم

۵ پاسخ

طبیعیه تحمل کن عزیزم
من تا یک ماه بعد از زایمان هم ذرذ شدید داشتم الان بهترم

به نام خدا
تحمل

درکت میکنم کله بارداریم کشاله رانم درد میکرد حتی لحظه ی که رفتم رو تخت واسه عمل نتونستم پام رو بزارم رو تخت از پرستار کمک خواستم .ولی همین که عمل میکنی دیگه دردات تموم میشه

منم امشب درد داشت با مچ پاهام بخوره روغن زدم اروم ماساژ دادم بهتر شد
موقع خوابیدن هم یه بالشت بزار وسط دو زانوت

تحمل 😐🙄

سوال های مرتبط