طبیعیه تحمل کن عزیزم
من تا یک ماه بعد از زایمان هم ذرذ شدید داشتم الان بهترم
به نام خدا
تحمل
درکت میکنم کله بارداریم کشاله رانم درد میکرد حتی لحظه ی که رفتم رو تخت واسه عمل نتونستم پام رو بزارم رو تخت از پرستار کمک خواستم .ولی همین که عمل میکنی دیگه دردات تموم میشه
منم امشب درد داشت با مچ پاهام بخوره روغن زدم اروم ماساژ دادم بهتر شد
موقع خوابیدن هم یه بالشت بزار وسط دو زانوت
تحمل 😐🙄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.