۲ پاسخ

بله من اینجوری بودم بعد از ده روز بی بی چک زدم منفی بود.گذاشتم ۱۵ روز گذشت از پریودی آزمایش دادم مثبت بود

یعنی از ۲۸ فرودین تا حالا پریود نشدی؟ پس چرا نرفتی دکتر

سوال های مرتبط