۹ پاسخ

زایمان سزارین نباید انقدر تایمش طول بکشه ولی دکتره دیگ شاید اینطوری صلاح دیده

حالا به جاش دکتر من تاریخ سونوم ۱۷تیر هست میگه ۱تیر بیا واقعا شوکه شدم چون هنوز خونمون بنایی داشتیم بهم ریختس وسایلمو نچیدم😕فکر میکردم مثل دخترم بشه ۹تیر ،البته گفت چون فاصله سزارینت کم بوده امکان داره بخیه های داخلی مشکل براشون پیش بیاد ولی بازم توقع نداشتم ۱۷روز زودتر بگه

خطرناکه زیاد بمونه بچه

مدفوع میخوره

چ خوب میشه تاریخ توجه کردی
۱۴۰۵/۵/۵

من ۱۳ مرداد تاریخ ان تی بود بهم گفت ۵ مرداد برم

۳۷هفته تا ۴روز
یا ۳۸ هفته تا۴ روز
تو ۳۷برو نگاهت کن اگه شکمت سفت باشه بهت نوبت زودتر میده
دیگه از ۳۷مراقب باش

یجوری دکتره گفته اگه دردت نگیره اگه کیسه اب پاره نشع انگار امیدواره پاره بشه🤣

شاید بچه وزنش کم بوده میخواد دیر تر در بیاره ک بیشتر وزن بگیره🤔🤔

خیلی دیره

سوال های مرتبط