۹ پاسخ

منم از 28هفته شروع شد و تا الان که شدیدتر هم شده اتفاقا

منم از هفته های شما دیگ این درد شروع شد تا خود الان
طبیعیه باید تحمل کرد

منم دقیقا مثل دردت

من داغونم سنت راستم شدیده

وای منم این درد ودارم شبا تا صبح بیدارم دکترمم چندبار گفتم فقط استامینوفن ۵۰۰داد خب میگه میشه هرشب خورد الان دو ماهه من این درد و دارم هرشب فاموتدیدین هم میخورم شبا تاصبح بیدارم بس که این پهلو اون پهلو میشم همش نگران بچم توروخدا اگه کسی راه حلی داره بگه

منم اینجوریم نمیدونم چیکار کنم خوب بشه

معدته؟

دقیقا من الان تو همین حالتم به شدت قفسه سینم درده
دکترم گفت بخاطر فشاره هیچ راه حلی نداره باید تحمل کرد

من از اولاش تا الان اینطوری بودم بدنت داره باز میشه چیزی نیست

سوال های مرتبط

مامان 💙✨تابان✨💙 مامان 💙✨تابان✨💙 ۹ ماهگی