۸ پاسخ

خب تپل بشه چه اشکالی داره بزار بخوره دوسال به بعد فضول میشن جنب و جوش شون بالا میره لاغر میشه
میوه حجم معده رو بزرگ میکنه اگه دوست داری تپل نشه معده شو بامیوه پر نکن بجاش غذا بخوره

ببین دکتر چی میگه اگر اضافه وزنه خب از دادن چیزایی که خیلی مفید نیستن کم کن مثل بیسکویت

احساس رو ول کن عزیزم...دکتر یا بهداشت باتوجه به روند رشد و وزن تولد چی میگن؟؟اگه میگن اضافه وزن که سعی کن کمش کن...اگرم طبیعیه که هیچی

منم پسرم یازده ونیمه ولی تپل نیس وغذا خیلی کم میخوره

عزیزم 11/5که زیاد نیست به نظرم نرماله، خداروشکر کن که غذا میخوزه

یکم دیگه فعالیتش زیاد میشه لاغر میشه نگران نباش

عزیزم تایپک های قبلی توو نگاه کردم جوجوت تپل نیست قیافتن خوبه مثال عرباا میگن استخونش سنگینه شماا الان دخترت فقد استخونش، سنگینه ولی صورتش وبدنش خوبه تپل نیست

دختر من ۱۰ونیم چرا حس مکنم لاغره

سوال های مرتبط