من انقدر داغون بودم از بس به چپ میخوابیدم
چون آ اس آ هم میخوردم تا خون به بند ناف و جنین برسه،وقتی پهلو عوض کردم شانه سمت راستم گرفت شاید بگم تا دوهفته داغون بودم تا بهتر شد،بدنم شوکه شد چون وقتی۶ماه رو پهلو چپ بخوابی بعد یهو پهلوتو عوض کنی یه شوک وارد میشه که باعث گرفتگی عضلات میشه عزیزم
همش فک میکنم اون قدیما چجوری میخوابیدن 🤔 اونا هم میدونستن باید به پهلو بخوابن یا نه
عزیزم ماه اخر میگن سعی کنید ب پهلو چپ دراز بکشید ک خونرسانی بهتر باشه
تا ماه ششم ک طاق باز هم بخوابی مشکلی نیست
نه گلم میتونی دیگه به پهلو راستم بخوابی
اما سعی کن هر ۱ساعتی پهلو به پهلو شی یعنی سعی کن به چپم بخوابی چون خونرسانی بهتر میکنه به جنین،من خودم تا ۶ماه به چپ فقط خوابیدم،الانم مرتب شبا بلند میشم و پهلو عوض میکنم
همش پهلو چپ بخابی ک خشکت میزنه
پهلو ب پهلو شو خبری نی
نه کلا به پهلو خوابیدن خوبه چه راست چه چپ
ولی خب چپ میگن خونرسانی بهتر اتفاق میفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.