۵ پاسخ

منم دوسه روز درد دارم ولی قابل تحمل

استراحت کن من امروز دیگه خسته شده بودم میخواستم برم بیمارستان زنگ زدم به یکی از فامیلامون ماما هستش گفت دوسه روز باید بری ۳۸هفته سز میشی والا بچت دستگاه میره

البته غروبش رابطه داشتم نمیدونم یعنی بخاطر اونه؟؟

منم امشب خیلیی شکمم سفت میشد کاش میرفتم ان اس تی

اینا دردا ماه درده عزیزم منم همینطوریم

سوال های مرتبط