قطره ی اهن واجبه که بدم؟ اگه ندم چی میشه؟

۱۳ پاسخ

اره خیلی مهمه.

این خیلی خوبه گلم

تصویر

همه بچه ها باید بخورن چون بعد از ۶ ماهگی نیاز بدنشون به اهن و ویتامین ها بیشتر میشه ، و ندادنش باعث کم هوشی و کم خونی میشه

این هست

تصویر

من یه مدل پدیا بست داره ترکیب مولتی ویتامین و آهن و زینک هست اونو می دم خوبه به نظرم

قطره اهن باید دکتر تجویز کنه سرخود نیاز نی بدی .
بجه اول من نیاز نداشت چکاپ میبردم میگفت خوبه دومی تا یک دوره دادم فقط

قطره فروفورت بگیر. خوشمزه اس.احتمال نود درصد میخوره

بله حتما بده غیر از کم خونی باعث کند شدن یادگیری و کم شدن ضریب هوشی میشه

وای من تاالان ن قطره آهن دادم ن مولتی یجوری افتادیم توگِل ک دیگه وسعمون به خریدن دارو واسه بچمم نمیرسه🥺🥺چندوقته هی میخام بخرم هی ی چاه باز میشه که هرچی میریزیم توش پر نمیشه💔💔

خیلی مهمه کم خون مشه بعدا
هانا هم قطره ویتامینش بد میخوره ولی مجبورم بهش بدم

آره عزیزم حتمن

اره خیلی مهمه ندی کم خونی میگیره

بهتره بدی عزیزم برای رشدشون

سوال های مرتبط

مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ مامان لارا پری دریاییم🧜🏻‍♀️ ۱ سالگی