دندون دردشدیددارم چیکارکنم.

۶ پاسخ

اب نمک قرقره کن دردش اروم بشه بعدش استامینوفن ساده 500 با اموکسی سیلین بخور

یه ذره نمک بزار تو دستمال کاغذی بزار روش فوری قطع میشه دردش من چقد درد کشیدم😐🤦‍♀️

استامینوفن ساده ۵۰۰ بخور من ۳۲۵ میخورم دردم نمیفته فقط ۵۰۰

اگه داخلش خالیه ی تیکه میخک بزار آب رو آتیشه
خودم ی هفتس هر روز میزارم اگه بردارمش باید بشینم گریه کنم از درد

منم دارم یک ژلوفن سوراخ کن بریز توش

یه استامینوفن ساده
یا آموکسی سلین بخور
حوله گرم بزار رو گونت

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی