خانما برای دندون درد چیکارکنم

۲ پاسخ

من ازدكترم پرسيدم گفت اسپربى حسى بزنى عيبى نداره من وقتى دندان دردميشم اسپرى ميزنم

قطره دتول

سوال های مرتبط

مامان تودلیم🫀🫂 مامان تودلیم🫀🫂 ۳ ماهگی