۸ پاسخ

اکثرا بخاطر عفونته قرص سفکسیم مرتب روزی دوتا بخورین خوب میشین

مال منم درد بود دکتر دهانشویه داد بهتر شد
از دردش داشتم میمردم
حس میکردم کله دندونام خراب شدن
دهانشویه استفاده کن بهتر میشی

قطره میخک از عطاری بگیر

وای نگو مردم مردم 😭😭 خدایا یه جوری درد میکنه که تا ناکجا آبادم تیر میکشه
من که نشد دو تا استامینوفن خوردم نمیتونم تحمل کنم بعدشم یکسره با آب نمک قرقره کردم و با نمک مسواک زدم الان کمی آروم تره

منم امروزدندونم دردمیکنه دردش توفک وگوشمم کشیده شده

دندون پزشکی فقط سه ماهه دوم میتونید برید.
سخته ولی سعی کنید تحمل کنید و یا با مسکن و چیزای آرام بخش آرومش کنید

وااای منم داشتم یه استامینوفن ساده بخور حوله هم گرم کن مرتب بزار روش

دندون پزشکی تو بارداری منعی نداره من ۳ماه اولم تموم شد رفتم دندون پر کردم

سوال های مرتبط

مامان آروین
آوا مامان آروین آوا ۹ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۴ ماهگی