خانما کی برم دکتر نامه بگیرم برای سز اختیاری؟؟؟

۴ پاسخ

من ۳۴ هفته بهم داد

برو بگیر زودتر خیالت راحت باشه

بمن ک داد بستگی ب دکترت داره

من دکترم گفت ۳۶ بیا هفت بدم

سوال های مرتبط