منم الان جای بخیه هام میسوزه
دکتر دیروز ک مرخصم کرد پانسمان زد آب برام گذاشت گفت دو روز این پانسمان باشه برو حموم بعد دو روز برش دار بدون پانسمان هرروز برو حموم بعد کامل با سشوار خشک کن
فقط با شامپو بچه بشور و با سشوار حتما خشک کن
اگه چربی افتاده داری روی بخیه هات در طول روز حداقل دوبار بده بالا و بزار هوا بخوره
اصلا سعی کن عرق نکنه جای بخیه هات اگه شکم داری در طول روز دراز بکش با دستچربی بده بالا جا بخیه ات هوا بخوره حمام و سشوارم یادت نره
اگر سزارین بودی سوزش بخیه تا ۴ روز طبیعی بعد کمتر میشه فردای سزارین باید حمام کنی پانسمان رو برداری با سرم شستشو و شامپو بچه بشوری با سشوار خشک کنی و این کار رو هرروز باید انجام بدی نباید محل بخیه اصلا مرطوب بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.