۵ پاسخ

هیچی پوسش خیلی حساسه

والا من همیشه بعد حموم کرم وازلین فیروز به صورتش میزنم به بدنشم کلا همیشه روغن بدن میزنم

من پسرم صورتش دونه‌میزد دکتر کرم بیبی فرست داد میزنم خوبه الان ک دونه هم نداره همون میزنم

من صورتشو اصلا هیچی نمی زنم

عکس آتلیه ای بدون تغییر چهره نوزادی، ماهگرد، تولد، دندونی، محرمی و... هر عکسی بخواین با هر تم دلخواه براتون درست میکنم اول میفرستم ببینید بعد هزینه شو واریز کنید هر عکس ۵۰ تومن دوتا عکس به بالا ۴۰ تومن
توی تاپیک قبلی چندتا گذاشتم ببینید کانال روبیکا هم دارم عکسای قبل و بعد میزارم خواستین بگین آیدی بدم 😍😍😍

سوال های مرتبط