۱۴ پاسخ

نه یکدفعه گرفتم

نه میبردمش دستشویی شبا هم تا صبح نمیخوابیدممم😑

نه روزو شب و باهم گرفتم پسرم توانایی وکنترل نگهداشتن جیششو داشت منم باهم گرفتم اوکی خداروشکر

نه با اینکه قبلش پوشکش پر میشد ولی از همون روز اوله ترک پوشک شبام پوشک نبستم وخیییییلی کم بود خطاش شاید دوبار تو شب جیش کرد کلا

من شب روز باهم گرفتم دوهفته هس فعلان خطاندتده

پسر من شبا خیلی جیش میکنه خیلی آب میخوره از چت جی بی تی پرسیدم گفت خیلی بچه ها حتی سن بالا هم شب پوشک میشن من هم فعلا پوشک میکنم تا وقتی که روزا خطا نده

ن پسر من از نوزادی هیچوقت شبا جیش نمی‌کرد همیشه خشک بود دیگ بعد ی سالگی اصلا شبا نبستمش دیگ از دو سال و سه ماهگی هم شروع کردم روز گرفتمش و الان کامل بلده

نه من نکردم زیرش ملافه مشما دار بزرگ انداختم این مدت دوبار خودشو خیس کرد اونم بخاطر اینکه شب مایعات زیاد خورده بود بستگی ب بچه داره بعضی بچه ها تا چندسال شب ادراری دارن

من ن پسرم همون اول شبا موقع خواب بدون پوشک جیش نمیکرد

نه عزیرم

نه بنظر من باعث دوگانگی میشه بچه،نکن زیر تشک یا پتوش مشمبا بنداز تا چند شب خوب میشه

نه روز و شب و یدفعه گرفتم

بله بعد از دوماه هنوز شبا پوشک میکنم
چون هنوز کنترل نداره بعضی شبا

چهار پنج شب اول بله

سوال های مرتبط

مامان بچه رئیس مامان بچه رئیس ۳ سالگی