منم اینجوری بود از شبه بعد رفتم سرویس یکی دو قطره لکه خون دیدم الان خوبم نمیدونم چیکار کنم برم بیمارستان یا نه یعنی دیشب چند بار از درد کمر و دل درد از خواب بیدار شدم منظم نبود درد ولی شدید بود
انقباض اینطوره ک اول ازفاصله بیشتر شروع میشه بعد کم کم دقیقه هاش میادپایین؟
خدابه همراهت
خودشه عزیزم دوش بگیر و برو بیمارستان ایشالا برای یه زایمان عاااالی🙏
اره عزیزم احتمالادرد زایمانه وسیله هاتواماده کن دوش بگیر زیردوش ورزش کن تادردات بیشتربشه
دوش بگیر
اره آماده باش
اره وسایلت روجمع کن دوش بگیر
احتمالا اونه منتظرباش ببین شدیدتر میشه یانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.