۷ پاسخ

مال منم دیروز همینجوری بود تا چند ساعت حرکت نداشت چون شبش بدخواب شده بودم و نخوابیدم خسته بودم ولی دیگه اوکی شد نگران نباش

منم دیروز همینجوری بودم پهلوهام یخ کرده بود با یه شال بستم گرم شد بچه ام شروع کرد به تکون خوردن

ببین سختش نکن همون که هربار به پهلو بخوابی سه تا 10 ضربه بزنه فک کنم بسه ،من که اینو کردم ملاک خودمو شکنجه نمیدم که مدام حرص بخورم

یکم قدم بزن تو خونه اگ باز تکون نخورد یه چیز شیرین بخور ب سمت پهلو چپ یکساعت دراز بکش بعد آروم از جات بلند شو و بشین تکون میخوره اگ ک دیدی ن برو بیمارستان اکو قلب بگیرن منم گاهی وقتا دخترم لج میکنه تا مرز سکته منو میکشونه تا ک ب دل خواه خودش محکم دیگ خودشو میکوبه اینور اونور نگران نباش گلم😅☺️

خدا خودش هوا همه مادرا رو داشته باشه انشاءالله

خواهر تا روز زایمان همینه، یه روزایی شیطونی می‌کنه یه روزایی خسته‌اس می‌خوابه
اگر تکون خورده هر چند کم یعنی حالش خوبه

نترس عزیزم برو چک کن بیمارستان

سوال های مرتبط