از ۴روزگی
بدو تولد معلومه
از روز سوم تا پنجم. روز اول معلوم نمیشه. به نظرم روز چهارم باید ببری چون اولش خو پایینه. دیرتر هم ببریم خیلی بالاتر میره پایین اوردنش سخته. شما هم اگه میخای بچت زردی نگیری. مرتب شیرش بده تا ادرار کنه. واگه بدنش داغ بود لباسش کم کن. جاش خنک باشه. مرتب زیر بغلش و گردنش با اب دست بکش. پاهاشو بل اب نه سر د نه خیلی گرم. یکم خنک. بشور. اگه زردی داشت دوبار شیر خشک بهش بده سریع میاد پایین
بچه تا بچه داریم بعضیا نمیگیرن بعضیا هم خفیف
کلا از خود بیمارستان تا ۱۰ روز اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.