خانماا بچم زیاد مدفوع می‌کنه و قطره ی بدم کمتربشه

۲ پاسخ

اگه مدفوع به شکل طبیعیه نگران نباش،
چون تعداد بالای مدفوع و ادرار نشان دهنده اینه که بچه خوب شیر میخوره

طبیعیه هنوز من تاروزی ۷ یا۸ بارم که عوض کردم هربار پی پی هم داشته

سوال های مرتبط

مامان غزل 💖و رضا💙 مامان غزل 💖و رضا💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی