سلام به اولین روز نه ماهگی خدا کنه این یکی زودتر تموم شه 🥲🥲🥲

۷ پاسخ

ماه نهم کش میاد لامصب، من ۳شنبه زایمانمه مگه میگذره روزا😵

اتفاقا به نظر من طولانی ترین ماهه

ماه ۹ تقریبا بهتر ۸ بود
ماه ۸ خیلی اذیت شدم و به شدت طولانی

والله منم دعا میکنم کدوم بیمارستان میخوای زایمان کنی ؟

برای من ۸و۹عالی بودزودگذشت ولی ۶و۷خیلی طول کشید

واسه من داره خوب می گذره،ماه هشت خیلی اذیت شدم،طولانی بود،الان من سزارینی هستم،شاید اونایی که طبیعی هستن دیر واسشون بگذره

انشالله بسلامتی روز تمومشه نی نیت بسلامتی بغلش کنی گلم 🥰🥰

سوال های مرتبط