والا داداش کوچیکه من تقریبا دو سه هفته پیش بود کهیر زد تا زمانیکه شربت خاکشیر و تخم شربتی و هندونه و اینجور چیزای خنک رو میخورد بدنش خوب بود به محض اینکه یکم گرمیجات میخورد دوباره میریخت بیرون یبار هم که مرغ خورد دوباره اذیت شد به این خاطر گفتم ...بیشتر غذاش رو کنید عدسی یا عدس پلو یا با گوشت گوساله براش غذا درست کنید ...ماست هم خوبه همراه غذا بخوره خنکه
چیزایی بده که طبع شون خنکه...عدسی صبحانه بده شربت خاکشیر و هندونه و خیار و ماست هم میتونید میانوعده بدید ...تا چند روز گرمیجات مثل تخم مرغ مغز طالبی مرغ اینا رو هم ندید ...
عدسی خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.