۴ پاسخ

طبیعیه.منم شبا کشاله رانم و دلم یکم درد میگیره خوب میشه

منم خیلی استرس دارم سربرج هم اسباب کشی دارم هی استرس دارم میگم نکنه خدایی نکرده کیسه آبم پاره بشه یا رود زایمان کنم

منم بعضی وقتا زیر دلم تیر میکشه از دکتر پرسیدم گفت طبیعی هستش

منم تیر میکشه طبیعیه دیگه میره و میاد

سوال های مرتبط