من مای بیبی از همه راضیترم.برا دخترم چندتا مارک رو امتحان کردم یکسالگی ب بعدش پلی هیچکدوم مثل مابیبی نبود.یکسالگی ب بعد هم براش مابیبی شورتی میگرفتم عالی بود.کوکومی هم یکم راضی بودم کنار مابیبی اونم بعد یکسالگی بخاطر کم هزینهتر بودنش میگرفتم
من هانیز میگیرم عالیه شیر هم آپتامیل
مای بیبی برا بیمارستان سایز صفر بگیر
شیر خشک هم سوپرامیل عالیه یا نان ضد حساسیت فکر کنم میگن fl
من مولفیکس استفاده میکنم خداروشکر مشکلی که نداشته
مای بیبی عالی و محشر...قدرت جذب و قدرت چسب خیلی بالا مولفیکس هم خیلی عالیه من دوتاشو استفاده میکنم مای بیبی گرون تره مولفیکس کمی ارزان تر😁
مابی بی خیلی خوبه
پوشک سایز یک من مای بی بی میگیرم این مارکی که میگی نشنیدم
شیرخشک هم نان واسه روزای اول بهتره ...
من مای بی بی استفاده میکردم برای انیسا تا ۲سال۷ ماهگی ک گرفتمش از پوشک
برای پسرمم مای بی بی میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.