۳ پاسخ

فک نمیکنم عفونت باشه
احتمالا بخاطر زخماس
منم دو روزه بلند میشم بالای بخیه سمت راستم درد میکنه

آره منم همین طور بودم رفتم دکتر زنان گفت عفونته دارو داد بهتر شود ولی دوروز میشه دوباره شروع شده

نه درد ورم هست
عضلات شکم و‌باز کردن از هم
الان داخل داغونه

سوال های مرتبط