اول بتاتیتر
بعد آزمایش چکاب و سونوی ۸ هفتگی به بعد تشکیل قلب
بعد سونو و آزمایش ان تی
بعد سونو اکوقلب
بعد سونو و آزمایش انومالی
بعد سونوی تعین جنسیت
بعد آزمایش گلوکز
دیگه بعد ۲۶ هفته چندتا سونوی رشد و سونوی وزنگیریه و اینا
میگم عزیزم شما الان ماه اول هستی یا دوم من نمیدونم اولم یادوم ببین تاریخ اخرین پریودیم۱۷اردیبهشت بود
اول باید بری دکتر چکاپ کلی بنویسه بعدازهفته۷به بعد برو سونو واسه تشکیل قلبش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.