سلام گیلاس برا سن بچه ما خوبه؟

۴ پاسخ

اره من میدادم
میریختم تو پستونک میوه خوری میدادم دستش

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

من که دادم فعلا اوکی بود حساسیت هم نداشت
فقط پوستشو بگیر یا با دستت فشار بده تو دهنش آبشو بخوره که یوقت دلدرد نشه هسته شم دربیاری

من همچی میدم له کن بده زیاد نده

سوال های مرتبط

مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی
مامان کیاشاه مامان کیاشاه ۱ سالگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ سالگی
مامان Aniya مامان Aniya ۱ سالگی