نمیخوام بترسی ولی دوز قرص های اورژانسی پایین اومده اگه بچه نمیخوای ی راهکار اساسی در پیش بگیر
لطفا خانمايي كه تو رابطه زناشويي اين بنده خدا دخالت كردن و پيشنهاد كاندوم دادن بيان پاسخگو باشن تا گهواره رو به هم نريخته😒
دقیقا منم همیشه طبیعی جلوگیری کردم یکبار اومدیم با کاندوم رابطه داشته باشیم پاره شد ریخت توش😑😑
اره من باردارم
به هیچ قرصی،اطمینان نیست😁
وای چطوری مگه..چیز 😂
من قبلا خیلی استفاده میکردم ولی تا حالا پاره نشد عجیبه
دو سال هست روش جلوگیری م اینه خداروشکر تا الان راضی ام
خواهر شاید طولانی بوده یا خشن مشنی چیزی
قرص خوردی چیزی نمیشه دیگه عزیزم
اوه شتتت
قرص اورژانسی فقط در صورتی کار نمیکنه که تخمگ آزاد شده باشه بعدش قرص بخوری
اگه هنوز تخمک گذاری انجام نشده باشه جلوش رو میگیره اتفاقی نمیفته
آره ممکنه باردار بشی اگه وقت تخمک گذاریت باشه ،قرص فایده نداره
نه بابا اگه سالی دو سه بار کلا استفاده بشه حامله نمیشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.