بهترین و مطمعن ترین راه نداددددددن هستش
بستگی داره از چ نظر بخوای
حوصله مراقبت هر روز نداریی اعصابت آروم آمپول
از کاندوم بدت میاد نمیخوای هزینه ام کنی قرص
نگران سلامتی هستی هزینه برات مهم نیست دستگاه
منم موندم ... آخر کار میام براش کاندوم میزنم میکنه میندازه بیرون آخرشم ، میکنه کاندومو و میریزه همونجا که نباید بریزه 😐
به نام خدا ندادن
صلوات
من ا یو دی گذاشتم ی چند وقت خونریزیم زیاد شد بعد چن ماه جا افتاد البته الانم در کل به نسبت قبل یکم بیشتره ولی بازم راضیم از استرس بارداری خیلیییی بهتره
طبیعی و راه های دیگ غیر واژن🙊🙈
ایواااای دقیقا الان مصف شب یلند شده رفته داروخونه قرص اضطراری بخره !!!! خب میگم مگه واجبه توش….. ک این موقعم بری داروخونه عجب هااااا
😂😂😂دهن
طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.