سلام خانما من شیر ندارم شیرم خیلی کمه چکار کنم

۷ پاسخ

شیرافزا بخور .کمکی هم شیر خشک بده ولی شیرخودتو بیشتر بده ک پس نزنه

الان 17روزه زایمان کردم

ماهیچه و ماش و باهم بپز خیلی شیرافزاست
باید خودت غذاهای مختلف م امتحان کنی ببینی چی چطوریه
و با کدوم شیرت زیاد میشه
برا من ماکارونی خیلی تاثیر داره

زیره دم کن بخور
سوپ جو درست کن داخلشم ماش بریز خیلی خوبه،،،ماش و جو شیرافزاس

عزیزم اولته زیاد میشه بمکه زیاد میشه ابمیوه اینام زیاد بخور

رورای اول طبیعیه شیر کم باشه.

کاچی و آب ماهیچه بخورید، معمولا تا 3 روز اول شیر ندارید یا کمه، بعد خوب میشه
استراحت هم خیلی مهمه، رازیانه و آویشن هم دم کنید بخورید

سوال های مرتبط