سلام خانم های عزیز
چی بخوریم بچه دنیا اومد زردی نگیره؟؟؟

۵ پاسخ

والا فک کنم ربطی ب خورد و خوراک نداره
من اصلا رعایت نکردم مثلا کاسنی و سردیجات نخوردم
خیلی نگران بودم ک بچم زردی میگیره خداراشکر هیچی نداشت

ربطی به خوراک نداره.بستگی به ناسازگاری خون مادر و جنین داره

وقتی زایمان کردی باید مراعات کنی الان فایده نداره
من از همون بیمارستان بهش ترنجبین دادم خودمم خوردم خداروشکر زیر پنج بود زردیش

خنکی بخورید ده ذوز اخر هم از دکترتون اجازه بگیرید و کاسنی مصرف کنید
کلا چیزایی که طبع خنک دارن خوبن هندوانه خیارو...
خیلی هاچون خودشون بدنشون خنک هست به مشکلی نمیخورن ولی من طبعم گرمه به خاطر همین باید تغذیه رو خیلی رعایت کنم
ادویه های تند و دارچین و زنجبیل هم دکتر تب سنتی به من گفت حذف کنم

کاسنی بخور زردی میگیره ولی کمتر

سوال های مرتبط

مامان دلسا ❤️ مامان دلسا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی