خانما شما سرویس حموم جدا برا بچه گرفتین الزامیه ؟؟

۹ پاسخ

نگیر منم نگرفتم

اره من جدا گرفتم

من گرفتم
بستگی ب خودت داره این چیزا

نه بابا چ کاریه؟سر جهازم دو تا وان گرفتم یکی متوسط برای حموم یکیم مثلا برا پتو بشورم اون دومی اصلا استفاده نشد اینو بگیرم سه تا میخوام چکار؟دارم دیگ جنگه مگ پول اضافی خرج کنم

من فقط یه وان کوچولو جدا گرفتم ک کثیف نباشه وان خودمون بعدشم دوست دارم کم کم براش بخرم و خودش ببینه و ذوق کردنشو ببینم اینجوری بیشتر بدلم میشینه

من نگرفتم

من گرفتم‌‌ . مونده به خودت

ن نگیر بکار نمیاد اصلا

فقط یه وان داره دیگه
مگه چیز دیگه هم هست؟

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و آریا مامان امیرعلی و آریا هفته سی‌وششم بارداری