۵ پاسخ

بله هر سال میبرم

اره بردم

آره هر شیش ماه باید ببری

ن نبردم

اره بردم

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسان👑 مامان محمد یاسان👑 ۴ سالگی