من از شیر نگرفتم هنوز
شیرخشک شیر خودم و غذا میدم
البت کم غذا میخوره
هیچ شیری اصلا نمی خوره فقط دائم آب میخوره
درخواست دادم گلم
قیمتش چقد بود؟
از این پاکتی کوچیکا نده اصلا
فامیل ما تو کارخونه لبنیات کارمیکنه میگه این شیر پاستوریزه بطریا و پاکتی بزرگا خوبه کیفیتشون ولی این کوچیکا رو میگه هرچی ته مونده های چندروز پیشه پرشون میکنن
من هنوز شیرخشک میدم
شیرپاستوذیزه خالی نمیخوره با چیزی قاطی میکنم میدم
از این پاکتی هاهم شیر موز یا شیرانبه خوشش میاد ی وقتا بیرون باشیم میدو
وای منم .در ب در دنبال شیر عیل دنتم
فقطم اونو دوس داره
حالا جدیدا موز و نارگیل و توت فرنگیشم میخوره .ولی اصن ساده دو س نداره
تاریخ این شیرا چجوریه عزیزم؟
چند وقت شیر ترک کرده
همینو من میدم روزی یکی دوتاش دوست داره
کاش ازم می پرسیدی 😂 من بعد یکسالگی شیر ماجان دادم عادت کرده هرو سه وعده میخوره
شیر محلی بده چرا از اینا میدی
منم ی کارتون گرفتم الان تهش اومده 😂🥲
شیر محلی هم میتونی بگیری بجوشونی بدی .
این چه قدر شده قیمتش ؟ مارکش چیه
سلام دختر من خیلی لاغره بنظرتون چیکار کنم چاق بشع 🥲
شیر محلی
همین در کنار شیر مادر شیر گاو محلی میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.