۶ پاسخ

تا دو هفته جا داره ولی باید همشو تا اخر اینطوری بزنی

ی هفته تا ۱۰

من با ۲۰روز تاخیر زدم واکسن چهار ماهگیشم حالا باید چار ماه بیس روزش شد ببرم

من بخدا سرما خوردگی ۱۵ روز بعد زدم

زیاد طولش نده ریتم بقیه واکسن ها بهم میریزه

من یه هفته بعدش زدم

سوال های مرتبط