قیزلار نهار چی گذاشتید برا بچه هاتون؟😋

۹ پاسخ

باجی هساد عریمه دمیشم اشیح دن آلسین رحم الدیم رحمه گالدم

قرمه سبزی

خورشت کرفس و پلو

من پای مرغ گذاشتم برا پسرم...

من پلو وارم

حله هساد ،،تویوخ چاتمیشام آتیام پیشسین شاید الویه اونا جورلیم ،اوزوموز ده دویی تویوخ قره ،قینانام بیزده🥲

غذا سفره بده دیگه دختر

پسرمن فعلاحریره بادوم میزنه بربدن

هساد

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد ۲ سالگی