سلام وضعيت شکمتون تو هفته های ۵ ۶ ۷ چجوریه؟؟؟

۳ پاسخ

من اولاش تو ۷ ۸ هفته نفخ بود همش ولی الان یکم پایین شکمم اندازه ی گردو بزرگ‌شده

من الان تو ده هفتم قسمت پایین شکمم پایین نافم قلمبه شده بالانه

انگار چهارماهمه همش نفخ🥹

سوال های مرتبط