به احتمال زیاد به پروتئین گاوی حساسیت داره پسر من داره انقدر میخاروند تا خون میومد
عزیزم شاید بچت به پروتئین گاوی حساسیت داره چون یکی از علائم هاش خشکی و اگزمای پوست هست
دختر منم آلرژی داره اگزما میزنه
کرم اوسرین ۳ درصد هم زدی براش؟
دختر منم همینجوری بود فقط این کرمه خوبش کرد
پماد فلوئوسینولون
اینو یه هفته بزن خوب خوب میشه
سلام بیا خصوصی تا بهت بگم چیکارکنی
عزیزم ی عکس میزاری ببینم اگزما چجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.