۷ پاسخ

به احتمال زیاد به پروتئین گاوی حساسیت داره پسر من داره انقدر میخاروند تا خون میومد

عزیزم شاید بچت به پروتئین گاوی حساسیت داره چون یکی از علائم هاش خشکی و اگزمای پوست هست

دختر منم آلرژی داره اگزما میزنه

کرم اوسرین ۳ درصد هم زدی براش؟
دختر منم همینجوری بود فقط این کرمه خوبش کرد

پماد فلوئوسینولون
اینو یه هفته بزن خوب خوب میشه

تصویر

سلام بیا خصوصی تا بهت بگم چیکارکنی

عزیزم ی عکس میزاری ببینم اگزما چجوریه

سوال های مرتبط