خانما برای ساک زایمان چی با خودتون بردین

۱ پاسخ

برا نینی دو سه دس لباس بزار کلاه و دستکش جورابم ببر
چهار پنج تا پوشک نینی
پماد سوختنی و فین گیر وشیشه شیر و پستونک

برا خودتم یه دس لباس راحتی
شرت یه بار مصرف دوتا شرت نخی
یکم اجیلی چیزمقوی با خودت ببر
چایی یا نسکافه ام خوبه
مدارک خودتو همسرت
سنوگرافی و تموم‌ ازمایشاتی ک تا الان دادی رو همراه خودت ببر

سوال های مرتبط