۵ پاسخ

به منم. میگن ریزه بابا گوش نده بچه فیل که نمیشه تو 4ماهگی میگن باید دوبرابر وزنش تولدش بشه اوکیه بچه های ماهم 3ماهگی دوبرابر شدن نگران نباش همه بچه ها قرار نیست چاق بشن منم خیلی پیگیز تپلیش بودم الان دیگه بیخیال شدم زور که نیست مهم اینه سالم و سیره

من تولدش 3100بود الان 6300هست 3ماه و 13روزشه

عزیزم هر بچه ای با بچه دیگه نمودار رشدش فرق می‌کنه بستگی داره وزن موقع تولدش چقدر بوده و براساس وزن تولد باید حساب کنی که رشدش خوب بوده یا نه

پسر من 6800 الان

بستگی به وزن اولش داره
برا من له دنیا اومد ۳ کیلو بود
۳ ماهگی ۵۸۰۰
بهداشت گفت باید ۶ باشه

سوال های مرتبط

مامان ویهان نفسم مامان ویهان نفسم ۱۷ ماهگی