۷ پاسخ

شما داخل فرنی چیا میریزی

والا بستگی به بچت داره رادمهر براش یه وعده کامل هست

بستگی داره پسرای من فرنی بخورن تا ۳ساعت نمیخورن چیزی

زیاد سیر نمی کنه

والله پسر من و نیم ساعت سیر نگه میداره

دوساعت من پسرم فرنی میدم سریع ضعفش میزنه بخاطر همین هرروز صبح صبحانه میدمش گشنش بشه ناهار بخوره

۲ ساعت

سوال های مرتبط

مامان آرتام🧸🤎 مامان آرتام🧸🤎 ۲ سالگی
مامان آرتام🧸🤎 مامان آرتام🧸🤎 ۲ سالگی