۴ پاسخ

ببرش رو بدنشو پاش اب بگیر

چون می ترسه اینجوریه اگه از حمام نمیترسه فعلا ببرش حمام کارشو کنه بعد ببرش سرویس

دقیقا دختر منم اینجوریه هیجا هم دسشویی نمیکنه فقط خونه خودمون

ببرش با بازی و گول زدنم شده ببر مثلا مسابقه بزارید تا در دسشویی یا بگو تودت دوس داری دمپاییتو بپوشی یا من بپوشم خودت دوس داری دستاتو بشوری یا خودتو اب بزنی یا من بزنم اینجوری ببرش عادت میکنه

سوال های مرتبط

مامان آرتام🧸🤎 مامان آرتام🧸🤎 ۲ سالگی
مامان آرتام🧸🤎 مامان آرتام🧸🤎 ۲ سالگی