۷ پاسخ

دقیقا مشکل منم همینه

من از اسفند گرفتم حالا دسشویی بزرگ.و نمیگه و خیلی کلافم

وای منم دو ماهه همین مشکلو دارم

حالا چون تازه اس اشکال نداره ولی از هفته بعد بعش نشون بده ک پوشک تموم شده دیگه پوشک نداریم باید تو دسشویی یا اگه قصری داره بگو باید تو اون پی پی کنی مقاومت کن چون یکی از اقوام ما شل گرفت پسرش تا ۴ ، ۵ سالگی ققط تو پوشک پی پی میکرد

دقیقا پسر منم دوهفتس از پوشک گرفتم روزا کامل خودش میره ولی پی پیشو پوشک میکنم گریه میکنم که ببند تا دیشویی کنم موندم چه کنم منم

طبیعیه خوب میشن

چند روزه جیششو گفت؟پسر من الان ۱۰ روزه هیچکدومو نمیگه خودم هر ییاعت میبرم پیپیشو تو شلوارش میکنه

سوال های مرتبط