۱۴ پاسخ

صباجون پوره هویج رو بخار پز کردی یا اب پز؟

با چیزی میکس کن بده بخوره عزیزم

یواش یواش میخوره

خیلی غلسظه صبا جون ‌
فردا با غلظت کمتر ینی رفیقتر بده
الان باید یکم از شیر سفتر باشه فقط

دختر منم ب تنهایی نخورد اصلااااا
من با سیب زمینی و کدو سبز ترکیب میکنم با یکم کره وشیر بهتر خورد

به فرنی اضافه کن یا صبر کن چند روز بگذره دوباره بهش بده

نه هومانم دوست نداشت تو غذا میکس کن براش

بنظزم زیر ۶ماه بچه ها استقبال نمیکنن اگه زوری ام بدیم از غذا زده میشن من نگه داشتم پایان ۶ماهگی شروع ماه ۷ کمکی بدم تا اون موقع فقط شیر میدم

سلام واکسن شش ماهگی روبه کجای بدن میزنن پای راست یاچپ
گوگل زدم میگه بازوی نوزاد

پسرمن پنج ماه و نیمشه فرنی دادم انگار دل درد میگیره با اینکه خیلیدوس داره بخوره نمیدونم چکارش کنم دکتر گفت بهش نده

منم نخورد تنها با سیب زمینی یا سوپ درست میکنم میخوره

5ماهگی و پوره هویج میدین
من دکترگفت فرنی هم نده

چرا چند روز تکرار کنید

خودت یکم بخور ازش ببین چه طعمه
من یبار هویجش ازین بی مزه ها بود هر کاری کردم نخورد ولی بقیه اش ازین شیرینا بود قشنگ خورد

سوال های مرتبط